Filterlər
Paulaner Brauhaus Baku
Aşpaz köməkçisi (DCP – Bakery)
11
Paulaner Brauhaus Baku
Kassir
5
Paulaner Brauhaus Baku
Reception (Qeydiyyatçı)
13
Paulaner Brauhaus Baku
Ofisiant (Waiter)
26
A
Dizayner
12
A
Satış üzrə Mütəxəssis
13
A
Внутренний аудитор
10
A
Mühasib
4
A
Tur Agentliyinə Qeydiyyatçı
17
A
İctimaiyyətlə əlaqələr şöbə müdiri
5
A
Daxili Audit üzrə aparıcı mütəxəssis
8
A
Əsas müştərilər üzrə menecer
10
A
Kargüzar (Notariat Ofisi)
13
A
Satınalma üzrə mütəxəssis
9
A
Kiçik aşpaz köməkçisi (Commis / bakery)
17
A
Ofisiant köməkçisi
18
A
Marketinq üzrə koordinator
10
A
Satış meneceri
11
A
Chief Accountant
12
A
Senior Procurement Specialist
17
A
Əczaçı (gecə növbəsi)
21
A
Hostess
11
Golden Pay
Təmir -təmin işləri üzrə aparıcı mütəxəssis
9
A
Satış koordinatoru
34
Golden Pay
Aparıcı inkassator
4
Golden Pay
Agentlərlə iş bölümü üzrə aparıcı mütəxəssis
23
Golden Pay
İnkassator
18
Golden Pay
Mid IOS Developer
7
Golden Pay
Sürücü
10
Golden Pay
Partnyorlarla iş üzrə aparıcı mütəxəssis
21
Golden Pay
Nəqliyyat şöbəsinin rəhbəri
9
Golden Pay
Senior Data Scientist
9
Golden Pay
ƏL/TMM bölməsinə aparıcı mütəxəssis
15
Golden Pay
Java proqramlaşdırma üzrə Mütəxəssis
18
Golden Pay
Biznes Analitik
7
A
İstehsal Üzrə Şöbə Rəisi
17
Golden Pay
Agentlərlə iş bölümü üzrə aparıcı biznes analitik
4
A
Xəzinədar
11
A
HR menecer
10
Seçilmiş et

Chief Accountant

Maliyyə xidmətləri
  • Ümumi məlumat
  • Oxşar elanlar
Kateqoriya: Maliyyə xidmətləri
Vəzifə dərəcəsi: Mütəxəssis
Şəhər: Bakı
Məşğulluq növü: Tam
Vakansiya haqqında:

Main responsibilities:

  • Optimization of the accounting process;
  • Primary responsibility is to prepare financial statements and supporting schedules according to the monthly close schedule
  • Responsible for local accounting and all issues related to taxation, social protection Fund, and Statistic
  • Prepare monthly account reconciliations
  • Assist with analyzing financial statements on a monthly basis and report on variances
  • Assist with financial and tax audits
  • Maintain up-to-date billing system (AR)
  • Follow up, collection, and allocation of payments
  • Carry out billing, collection, and reporting activities according to specific deadlines
  • Reconciliation of accounts
  • Monitoring customer account details for non-payments, delayed payments, and other irregularities
  • Maintain accounts receivable customer files
  • Follow established procedures for processing receipts, cash etc.
  • Prepare bank deposits
  • Investigate and resolve customer queries
  • Process adjustments
  • Organizing a recovery system and initiating collection efforts
  • Communicating with customers via phone, email, mail or personally
  • Remains available to perform any other project as may be required
  • To ensure timely reflection of accounting operations in the ERP systems of the company.;
  • Timely collection of receivables and repayment of accounts payable and regular AP and AR reconciliation;

Qualifications and Requirements:

  • University degree in Finance, Accounting, and/or other related business disciplines
  • Minimum 3+ years’ experience in full-cycle accounting and taxation  
  • Advanced knowledge of Azerbaijan Tax regulations as well as PSA taxation
  • Strong Knowledge of all accounting, tax and management accounting processes
  • Professional qualifications are an advantage (ACCA, DipIFR, Certificate of a Professional Accountant (PAC), etc.)
  • Solid knowledge and working experience of ERP (SAP), MS Office Programs (Excel, PowerPoint, Word, Outlook (advanced Excel is a must)
  • Fluent Azerbaijani and English and preferably Russian. 
Email kopyalandı
Müraciət et