Filterlər
Paulaner Brauhaus Baku
Aşpaz köməkçisi (DCP – Bakery)
11
Paulaner Brauhaus Baku
Kassir
5
Paulaner Brauhaus Baku
Reception (Qeydiyyatçı)
13
Paulaner Brauhaus Baku
Ofisiant (Waiter)
26
A
Dizayner
12
A
Satış üzrə Mütəxəssis
13
A
Внутренний аудитор
10
A
Mühasib
5
A
Tur Agentliyinə Qeydiyyatçı
18
A
İctimaiyyətlə əlaqələr şöbə müdiri
6
A
Daxili Audit üzrə aparıcı mütəxəssis
8
A
Əsas müştərilər üzrə menecer
10
A
Kargüzar (Notariat Ofisi)
13
A
Satınalma üzrə mütəxəssis
10
A
Kiçik aşpaz köməkçisi (Commis / bakery)
17
A
Ofisiant köməkçisi
19
A
Marketinq üzrə koordinator
10
A
Satış meneceri
12
A
Chief Accountant
13
A
Senior Procurement Specialist
17
A
Əczaçı (gecə növbəsi)
21
A
Hostess
11
Golden Pay
Təmir -təmin işləri üzrə aparıcı mütəxəssis
9
A
Satış koordinatoru
34
Golden Pay
Aparıcı inkassator
4
Golden Pay
Agentlərlə iş bölümü üzrə aparıcı mütəxəssis
23
Golden Pay
İnkassator
19
Golden Pay
Mid IOS Developer
7
Golden Pay
Sürücü
10
Golden Pay
Partnyorlarla iş üzrə aparıcı mütəxəssis
21
Golden Pay
Nəqliyyat şöbəsinin rəhbəri
9
Golden Pay
Senior Data Scientist
9
Golden Pay
ƏL/TMM bölməsinə aparıcı mütəxəssis
15
Golden Pay
Java proqramlaşdırma üzrə Mütəxəssis
19
Golden Pay
Biznes Analitik
8
A
İstehsal Üzrə Şöbə Rəisi
17
Golden Pay
Agentlərlə iş bölümü üzrə aparıcı biznes analitik
5
A
Xəzinədar
11
A
HR menecer
10

Aparıcı inkassator

Təhlükəsizlik, uniforma və qoruyucu xidmətlər
  • Ümumi məlumat
  • Şirkət haqqında
  • Oxşar elanlar
Kateqoriya: Təhlükəsizlik, uniforma və qoruyucu xidmətlər
Vəzifə dərəcəsi: Mütəxəssis
Şəhər: Bakı
Məşğulluq növü: Tam
Vakansiya haqqında:

Vakansiyanın tələbləri: 

  • Təhsil: Ali; Biznes, maliyyə və ya əlaqəli sahə üzrə üstünlük
  • İş təcrübəsi: Terminal inkassasiyası və ya müvafiq sahədə ən azı 2-4 il təcrübə
  • Azərbaycan dili: səlis (yazı və danışıq); Rus və İngilis dil biliyi  əlavə üstünlükdür.
  • MS Office (Excel, Word), PowerPoint proqramları üzrə yüksək səviyyədə biliklər; 
  • Məlumatları təhlil etmək və düzgün nəticələr çıxarmaq bacarığı.
  • Güclü rəhbərlik və komanda idarəetmə bacarıqları.
  • Problem həll etmə: Problemləri müəyyənləşdirmək və effektiv həll yolları tapmaq bacarığı
  • Yüksək təşkilatçılıq qabiliyyəti və prioritetləri düzgün müəyyən etmək bacarığı.
  • Məlumatların toplanması və təşkil olunması prosesini səmərəli şəkildə yerinə yetirmək.

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • İnkassator komandalarını idarə etmək və gündəlik fəaliyyətləri koordinasiya etmək. 
  • Komanda üzvlərinin tapşırıqlarını müəyyənləşdirmək və onların yerinə yetirilməsini izləmək.
  • Terminaldan pul yığımı proseslərinin düzgün və təhlükəsiz şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək.
  • Əşyaların(açar,kaset,çek) təhvil-təslimi zamanı müvafiq sənədlərin imzalanmasını təmin etmək
  • Yığılmış pulların düzgün hesablanması, saxlanması və ofisə təhvil verilməsi ilə bağlı əməliyyatları nəzarətdə saxlamaq..
  • Hər bölgə üçün təhvil-təslim proseslərini idarə etmək və vaxtında həyata keçirilməsini təmin etmək.
  • İnkassatorlar hər hansı nasazlıq və ya pozuntu ilə üzləşdikdə müvafiq tədbirlər görmək və rəhbərliyə məlumat vermək.
  • Hər hansı risklərin və təhlükələrin qarşısını almaq üçün tədbirlər görmək və məlumatlandırmaq.
  • Hər bir terminalın düzgün işləməsi üçün müvafiq yoxlamalar aparmaq.
  • Terminalda hər hansı texniki problemlər və ya nasazlıqlar haqda məlumatı monitorinq qrupundan alaraq texniki dəstək komandasına yönəltmək.
  • Açarların düzgün mühafizəsi və yalnız səlahiyyətli şəxslərə verilməsi təmin etmək. Açarların hər hansı zərər görməsi halında müvafiq tədbirlər görmək və rəhbərə məlumat vermək.
  • Təhvil-təslim edilən hər bir əşya (açar, çek, kaset) barədə müvafiq sənədləri hazırlamaq və qeydiyyatını aparmaq..Təhvil-təslim prosesinə dair hər hansı qeyri-adi vəziyyət və ya problemə dair raport hazırlamaq. Həftəlik və ya aylıq hesabatlar hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək.
  • Terminaldan pul yığımı zamanı heç bir çatışmazlıq və ya nasazlıq olmaması üçün müvafiq təhlil və yoxlama aparmaq.
  • Terminal icarədarları ilə bağlanmış icarə müqavilələrinin şərtlərini izləmək və hər iki tərəfin hüquq və öhdəliklərini təmin etmək. İcarə müqaviləsinin şərtlərinə uyğun olaraq ödənişlərin düzgünlüyünü və vaxtında yerinə yetirilməsini nəzarətdə saxlamaq.

İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək. 

Email kopyalandı
Müraciət et
Şirkət haqqında Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır. GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir. GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir. map Ünvan Khatai dstr, Afiyyaddin Jalilov street 27A, Park Azure, 2nd floor, Baku, Azerbaijan; AZ1025
Heç bir oxşar elan tapılmadı.