- Ümumi məlumat
- Şirkət haqqında
- Oxşar elanlar
Kateqoriya: Inzibati, Biznes və İdarəetmə
Vəzifə dərəcəsi: Mütəxəssis
Şəhər: Bakı
Məşğulluq növü: Tam
Vakansiya haqqında:
Vakansiyanın tələbləri:
- Təhsil: Ali; Biznes, informasiya texnologiyaları, maliyyə
- İş təcrübəsi: 3 il
- Azərbaycan dili: səlis (yazı və danışıq); İngilis və rus dili üstünlükdür
- MS Office (Excel, Word), PowerPoint proqramları üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
- Analitik təfəkkür və yüksək düşünmə qabiliyyəti
- Biznesin tələblərini anlamaq
- Dəqiqlik və detallara qarşı diqqətlilik
- Enerjili, aktiv, daim öz üzərində çalışan
- İri həcmli datalarla iş təcrübəsi, nəticə yönümlülük
- Təqdimat bacarığı, ünsiyyət bacarığı yüksək olmalı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Səlahiyyətləri çərçivəsində şirkətin biznes və data analitikləri birlikdə analizlərin aparılmasını təmin etmək
- Əmtəə bazarının (bazarda mövcud olan tələb və istehlak, mövcud tələb və istehlakın motivasiyası və enib-qalxması, rəqiblərin fəaliyyət formaları) və onun inkişaf istiqamətlərinin öyrənilməsi, bazarın imkanlarının araşdırılması və təhlil olunması
- Biznes tələblərinin müəyyənləşdirilməsi, planlaşdırılması və monitorinqi
- Şirkət fəaliyyətinə dair məlumatların təhlilinin həyata keçirilməsi
- Biznes tələblərə görə hesabatların hazırlanması
- Əldə edilmiş nəticələrin müvafiq forma üzrə vizuallaşdırılması, gələcək dövr üçün proqnozların verilməsi
- Müştərilərin və biznes mühitini təhlil etməklə məhsullar üzrə təkliflərin araşdırılması
- Portaldan və ya məlumatlar bazasından məlumatların çəkilməsi
- Struktur daxili məlumatların düzgünlüyünü təmin etmək məqsədi ilə güclü kommunikasiya yaratmalı
- Biznes proseslərinin ümumi və detallı təhlil edilməsi
- Yığım, gəlirlər ümumi proseslər haqqında məlumatların tənzimlənməsi və hesabatların hazırlanması
- Vəzifə öhdəlikləri çərçivəsində görülən işlər barəsində Şöbə Rəhbərinə həftəlik və aylıq hesabat vermək.
- Şirkətin biznes fəaliyyəti çərçivəsində qarşıya çıxacaq digər məsələlərdə aktiv iştirak etmək.
İş qrafiki: Həftəiçi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək.
Email kopyalandı
Şirkət haqqında
Azərbaycanın onlayn ödəmələr bazarında ən böyük şirkət GoldenPay ASC 2007-ci ilin iyul ayında yaranmışdır. Şirkət 2 il ərzində sistemdə aparılan texniki işlərin yekunlaşması və “Visa”/ “MasterCard” kimi beynəlxalq ödəniş sistemlərindən lazımi onlayn sertifikatları aldıqdan sonra 2008-ci ilin dekabr ayında fəaliyyətə başlamışdır.
GoldenPay ASC Fəaliyyətə başladığı gündən bu yana yüzlərlə xidmətin qoşulduğu GoldenPay vasitəsilə milyonlarla AZN-lik onlayn ödənişlər həyata keçirilmişdir. Eyni zamanda GoldenPay Azərbaycanda fəaliyyət göstərən bir çox bank xidmətlərini də təklif edir.
GoldenPay- ın başlıca məqsədi insanların ödəniş vərdişini dəyişməklə vaxtlarına qənaət etmələrini təmin etməkdir. Bu səbəbdən də 2011-ci ilin aprel ayında şirkət Hesab.az onlayn ödəmə portalını yaratdı. Bu portalda kommunal, mobil, internet, bank kreditləri, parkinq və digər növ ödənişlərin aparılması mümkündür. Həmçinin Hesab.az kino biletləri, sığorta satışı və aviabilet satışları da təklif edir.
map
Ünvan
Khatai dstr, Afiyyaddin Jalilov street 27A, Park Azure, 2nd floor, Baku, Azerbaijan; AZ1025